Var til sådan noget motorcykel stumpe-marked igår i Fredericia, hvor der var en mand som hed Robert Lindvig, der havde en lille bod med nogle af hans malerier. Blev helt målløs, han er virkelig virkelig dygtig! Han er i stand til at gøre billeder så levende og 3 demitionelle, at man ikke kan andet end at blive forelsket i hans malerkunst. Han laver alt i hånden, og så er han selvlært maler, utroligt! Gad godt jeg kunne male ligesom ham!

Hans malerier holder sig meget til vinkingetiden og mange af dem har han malet, som hulemalerier. Dog var der også nogle ridder malerier, og så havde han en slags "Ringenes Herre monster" også, som virkelig var utroligt godt lavet, det lignede virkelig et levende væsen!
Picture
Tryk på billedet for at gøre det større
Dette var et af hans malerier, som mig og min mor var helt betagede af! Synes det er så flot lavet, og er helt vildt med, at han har malet det sådan, at han hår nærmest "stikker ud". Dog var maleriet meget flottere i virkeligheden, tror min blitz på kameraet fik det til at se lidt anderledes ud. 
Der var også sådan en dame han havde malet - dog var maleriet noget mindre end dette - som kom op af havet hvor vandet sprøjtede omkring hende, alt var malet i blå nuancer og damen var næsten helt sort, den var jeg helt syg med.

Inde på hans hjemmeside kan man se nogle af de malerier han har lavet, dog er de fleste han udstillede igår ikke derinde, men der er en masse flotte malerier derinde alligevel. www.Robert-Lindvig.dk
-Udover sine malerier udstillede han også rigtige fund fra vikingetiden, b.la. smykker og pilespidser, og også fra dinosaurtiden, b.la. tænder og forstenede dyr. Der var endda forstenede lyn, fra Sahara!

Derudover solgte han også dyreskind, hvilket jeg er meget meget imod! Så der vil jeg ikke kommentere mere omkring..

Hvertfald er hjemmesiden helt klart værd at tjekke ud! Super dygtig kunstner det er han altså!



Leave a Reply.