Igår aftes brugte jeg min fødselsdagsgave fra min far (penge) til at tage min mor med i biffen og se Paranormal Activity 3! Vi har allerede set 1'eren som min mor så i biografen da den kom ud, 2'eren og så den mindre kendte japanske efterfølger til 1'eren "Tokyo Night".
Vi er begge sindssyge vilde med at se gysere, tror mest pga det adrenalin kick det giver når man bliver bange, ved det lyder mærkeligt, men ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det :P
Var så spændt på at se den, da det var første gang jeg nogensinde har set en gyser i biografen! Elsker den måde de har lavet filmene på, og når jeg skal se gyser synes jeg helt klart mest det er uhyggeligt når det er om hjemsøgelser, eller i stil med saw.
Havde hørt meget om at denne film ikke skulle være så uhyggelig som de andre, men det vil jeg så ikke melde mig enig i! Synes denne var ligeså sindssyg som de andre, måske lidt til, man bliver hvert fald ikke skuffet af at se den, hvis man holder af gysere som jeg!
Denne gang handler filmen om hvordan det hele startede med den demon som forfølger Katie og hendes søster, vil helt klart anbefale alle som kan tåle en god gyser til at se denne film! :-)



Leave a Reply.