Ikke nok med, at vi ikke kan være i vores hus og vores udlejer ikke gør en skid og bryder ind og får alle mine fisk slået ihjel, så lagde stakkels Anton (kanin) død i buret idag, hold kæft hvor var det hårdt at opdage, og så det at han ikke har vist tegn på sygdomme og mangler og bare har virket helt igennem frisk, glad og som en sund kanin, føler mig en smule skyldig, jeg har slet ikke set nogle tegn, føler jeg har overset et eller andet som slet ikke har vist sig, fatter virkelig ikke hvad han kan have været død af, hold kæft hvor er det hårdt, at miste et medlem af familien. En af verdens skønneste pelstotter er blevet revet fra verdenen alt for  tidligt, han nåede ikke engang at opleve livet...
-Og så midt i alt det triste sider jeg inde på mindesiden og får Anton sat derind, og lavet minder til vores to katte Gyda og My, som ikke har været hjemme i flere måneder, må nok indrømme jeg er en smule deprimeret i øjeblikket...

Anton må du hvile i fred din vidunderlige lille tot, håber du elsker dine vinger og mæsker dig i en masse lækre gulerødder oppe i himlen 
Picture



Leave a Reply.