Så "American Idol" den gang Adam Lambert var med, og synes bare han sang helt fantastisk hver eneste gang! Elskede den måde han lavede sangene om til hans egen version, og den måde han sang på, og den tunge som fløj ud af munden på ham hver gang han skreg på den der fede måde! Heppede på ham lige fra jeg så ham i auditionen, og synes klart han skulle have vundet.
-Synes specielt disse to sange, var helt fantastiske fra hans side!

Synes det var helt fortryllende da han sang denne, blev vild med sangen efter jeg hørte ham synge den, og hørte den faktisk hele tiden på det tidspunkt.
Der er så delte meninger om denne sang, men jeg synes nu den er meget bedre end den originale, som Johnny Cash synger. Elsker den måde han lavede den om på, og troede faktisk det var denne dur han ville lave musik når han begyndte selv.
Så blev han så kendt og kunne godt lide hans sang "Whataya Want From Me", men regnede nu ikke med at det var sådan noget musik han ville lave, men fair nok, det kom vel næste gang! Synes så det gik ned ad bakke for ham efterfølgende, troede sådan set han ville holde fast i det der anderledes rockede noget, som han lavede/sang i "American Idol".
Synes det er lidt træls han er blevet så poppet efter han er blevet kendt, elskede at han var så rocket på en lidt anderledes måde, og troede egentligt også han ville holde sig til den stil og sangstil han havde, men nej, øv øv, synes ellers han er en rigtig godt kunstner.

Her kommer så "Whataya Want From Me", som jeg egentligt synes er ret god:
Og så en af de nye han har lavet, som jeg ikke er specielt vild med:
Håber på et tidspunkt han laver noget af det som han gjorde i "American Idol" det var altså vildt fedt, og passede lige til hans sangstemme, fordi han udforskede hans stemme på et helt andet plan end han gør nu, hvilket jeg synes var langt federe end det pop-halløjsa han laver nu, jeg vil ha' American Idol-Adam Lambert tilbage, vil jeg! ;)



Leave a Reply.